Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Τέλη κυκλοφορίας: Η πονηριά με το νέο "Χαράτσι" που ετοιμάζουν!

Χρέωση με το χιλιόμετρο
Ακούγοντάς την είδηση αυτή, θα πει κάποιος ότι αυτό το Κράτος ενδιαφέρεται επιτέλους για όλους αυτούς που αδυνατούν να πληρώσουν τέλη, καθώς μην ξεχνάμε πως τα οχήματα χωρίς πινακίδες έχουν ήδη ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο.Το νούμερο αυτό μεταφράζεται σε απώλειες εκατομμυρίων ευρώ καθώς αναφερόμαστε σε οχήματα μεγάλων κυβικών. Έτσι λοιπόν, με μία
τέτοια κίνηση... ματ, αυτομάτως δεν θα υπήρχαν πινακίδες ενώ λίγο πολύ όλοι θα κινούσαν τα αυτοκίνητά τους, άρα και θα πλήρωναν κατιτίς στο κράτος που θα έβλεπε τα ταμία του να γεμίζουν.
Και ποιός θα πληρώσει; "αυτοί που δεν έχουν "

Είναι σίγουρο πως το μεγαλύτερο ποσοστό των ιδιοκτητών αυτοκινήτων με κινητήρες πολλών κυβικών θα γλιτώσουν αρκετά χρήματα αλλά δεν θα συμβεί το ίδιο με όσους έχουν αυτοκίνητα  με μικρούς κινητήρες. Για παράδειγμα: Αν έχεις ένα αυτοκίνητο 3.500 κ.εκ. και πληρώνεις τέλη 1.100 ευρώ το χρόνο, για να φτάσεις σε αυτό το ποσό (αν υποθέσουμε ότι ισχύουν τα τέλη με τα χιλιόμετρα) θα πρέπει να καλύψεις πάνω από 35.000 χιλιόμετρα! Από την άλλη αυτός που έχει ένα μικρό αυτοκίνητο και δεν πληρώνει τέλη λόγω χαμηλών εκπομπών ρύπων CO2 (άρα δεν μολύνει και πολύ το περιβάλλον) ή πληρώνει 100-150 ευρώ το χρόνο θα αναγκαστεί να ανεβάσει τον προϋπολογισμό εξόδων καθώς τα τέλη θα φτάσουν και τα 500 ευρώ. Μην ξεχνάμε πως ο μέσος όρος χιλιομέτρων ανά έτος για τους Έλληνες οδηγούς είναι σχεδόν 15.000 χιλιόμετρα άρα αν ισχύσει ένα τέτοιο μέτρο, το ετήσιο ποσό, είτε έχεις Fiat-ακι είτε Ferrari θα είναι το ίδιο. 
Δικαίως λοιπόν θα αρχίσουν να παραπονιούνται οι ιδιοκτήτες μικρών αυτοκινήτων
Γιατί πολύ απλά αυτός που έχει ένα μικρό όχημα, το χρησιμοποιεί για τις καθημερινές του ανάγκες, για να πάει τα παιδιά του στο σχολείο και γενικότερα για να ανταπεξέλθει στον σύγχρονο τρόπο ζωής.
 Πως θα γίνεται η χρέωση
Η  Κυβέρνηση σκέφτεται να χρεώνει τους ιδιοκτήτες με τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τα χιλιόμετρα που καλύπτουν. Βασισμένοι σε ολλανδικό μοντέλο (που δεν έχει τεθεί ακόμα σε εφαρμογή) και εφοδιασμένα τα αυτοκίνητα με GPS θα στέλνουν σε μία κεντρική μονάδα τα χιλιόμετρα που ο κάθε ιδιοκτήτης καλύπτει καθημερινά ή τέλος πάντων όταν οδηγεί το αυτοκίνητό του και μετά θα πολλαπλασιάζονται με το 0,003 και θα βγαίνει η... λυπητερή. Στην πράξη για να έχετε μία τάξη μεγέθους κάθε 10.000 χιλιόμετρα θα πληρώνουμε 300 ευρώ.
 
 Κοιτάζοντας τον παρακάνω πίνακα μπορεί ο καθένας να καταλάβει πόσο θα πληγούν όσοι έχουν μικρά αυτοκίνητα. Το ίδιο ισχύει και γι' αυτά που χρεώνονται ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων CO2...

 



 






Δηλαδή οι μόνοι που θα ωφεληθούν είναι όλοι αυτοί που έχουν τα ακριβά και πολύ μεγάλα κυβικά αυτοκινήτων! Δηλαδή για άλλη μια φορά ετοιμάζονται να χτυπήσουν τους μη έχοντες και ξεζουμισμένους μικρομεσαίους ...ΑΙΣΧΟΣ στους "καρεκλοκένταυρους"κυβερνώντες..

Μ.Λ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου